سبد خرید

آنباکس خورشیدی

آنباکس ، ریباکس

آنباکس (جعبه گشایی، unboxing) ، ریباکس (بسته بندی، Rebox) به چه معنی است؟

اگر سری به مترجم آنلاین آبادیس بزنید برای ترجمه لغت unboxing معنی “جعبه گشایی ، نمایش اینترنتی جعبه گشایی” را مشاهده می کنید که به نمایش محصولات مختلف بر بستر اینترنت می پردازد.
یکی از متداول ترین ویدئو های مرسوم در پلت‌فورم های مجازی مانند اينستاگرام، یوتیوب و… ویدئو هایی هستند که به لحظه دریافت سفارش مشتری بعد از ارسال فروشنده اختصاص دارد. این موارد اکثرا برای جذب مخاطبین و خرید بیشتر صورت می پذیرد.

همچنین در بخشی دیگر از این تیپ کارها مفهوم دیگری با عنوان ریباکس یا بسته بندی مجدد پا به عرصه حضور گذاشته است. یک چنین نمونه کاری را ما در پرتوکلیپ های مونتاژ و دمونتاژ  انجام دادیم.

ما در مجموعه #شیدآموز با هدف معرفی تجهیزات خورشیدی ، انتقال داده های فنی و مقایسه محصولات مختلف به ضبط #آنباکس_خورشیدی پرداخته ایم.

ویژگی این آنباکس ها این است که به کاربران قبل از خرید تجهیزات کمک می‌کند تا به صورت کامل شکل ظاهری، اطلاعات فنی و سیستم های مکمل هر وسیله را شناسایی کنند. عدم خرید تجهیزات اضافی ، دقت در حمل و نقل بسته ها از دیگر مزایای این سری از دوره آنباکس می باشد.

یکی از معزلات در خرید و فروش کالاهای وارداتی و صادراتی، کم فروشی و حذف برخی امکانات و تجهیزات از داخل بسته بندی ها می باشد که با این آنباکس ها به راحتی اطلاعات کامل به مشتریان نهایی منتقل می شود. 

تجهیزاتی که در این دوره مورد بحث قرار میگیرد شامل پنل خورشیدی ، اینورتر ، کنترل شارژ ، باتری ها است. این دوره علاوه بر توضیح خود محصول ، به مقایسه آن با سایر برندها در کاربردهای مختلف می پردازد.


دیدگاه‌ها ۰


ارسال تیکت جدید