سبد خرید

بازدید میدانی

در حوزه تحقیقات و شناخت کسب و کارها، بازدیدهای میدانی از پروژه‌های اجراشده، به عنوان یک روش مفید برای آموزش و شناخت فرآیند هر پروژه، مطرح است. این بازدیدها هدف دارند تا بینش‌هایی درباره رفتار، فعالیت‌ها و فرآیندهای هر پروژه به دست آورند.

در سلسله پرتو کلیپ‌های شیدآموز، به موضوع بازدیدهای میدانی اختصاص داده‌ایم و سعی می‌کنیم این مفهوم را به خوبی تبیین کنیم. آشنایی متخصصان، پیمانکاران و افرادی که قصد احداث نیروگاه خورشیدی را دارند، با نمونه‌های پروژه‌های اجراشده در سراسر کشور، جزء اهداف ما در این پرتو کلیپ‌هاست.

در هر بازدید میدانی ، به معرفی هر پروژه که توسط شرکت دانش بنیان بهینه صنعت شیدتاب احداث شده خواهیم پرداخت. جزئیات تجهیزات استفاده شده در هر نیروگاه، نکات اجرایی و طراحی، عیوب و مزایای هر پروژه، بیان خواهند شد. بازدیدهای مرحله‌ای از پروژه‌های در دست اقدام نیز برگزار خواهد شد و روش‌های رفع عیوب مشاهده شده و جایگزینی تجهیزات در صورت امکان، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

لازم به ذکر است که این بازدید ها عموما پروژه هایی هست که ما در شرکت دانش بنیان بهینه صنعت شیدتاب در طول سالیان گذشته اجرا نموده ایم. و این خود نقطه قوتی در تسلط به تحلیل خطاهای احتمالی و مقایسه صحیح بین نیروگاه های مختلف می باشد.

بطور خلاصه ما در این بخش بدنبال 1.انتقال تجربه

2.بیان و جلوگیری از اشتباهات متداول

3. کشف شباهت

4.کشف عیب

5.معرفی سابقه کار

6.خدمت رسانی به سایر پیمانکاران فعال حوزه خورشیدی

7. پیش بینی های لازم قبل از انعقاد  قرارداد ها

8.ارتقا سطح کیفی آموزش های  #شیدآموز

9.کاهش خساراتی که در اثر عدم اطلاع به پیمانکاران و کارفرمایان وارد می شود.

10.گسترش تعاملات بین شبکه ای فعالین حوزه انرژی های تجدیدپذیر

11.معرفی مسائل چالش برانگیز و گهگاه بدون پاسخ

12.استانداردیزه کردن فرایند ها و رعایت دستورالعمل ها

13.کاهش ریسک پذیری در سرمایه گذاری

دیدگاه‌ها ۰


ارسال تیکت جدید